Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

LUFFAT VID AFFÄREN !

Av Everything. - 18 augusti 2011 19:18

Haha. Ja, rubriken stämmer. 

Nu ska jag ta allt från början.. Hehe. 


Jag och Moa gjorde ju stuvade makaroner, right?

Vi råkade bränna det i botten så pappa fick lite lack på oss och.. ah x)

Så vi bestämde oss för att gå ut. Vi började gå mot våran gamla skola.

Det var öppet så vi gick in. Gympa sal dörren var också öppen så vi gick in där. Jag kände mig så jäätte graciös just då så jag körde lite ballet-moves.. hehe. (moa filmade så ni kommer få se den sen..  )

Sen gick vi och kollade i dom gamla klass rummen. Återupplivade lite minnen. ;'(

Precis när jag skulle gå in i ett utav klass rummen råkade jag gå på en lärare och jag sa såhär: OJ!

Sen var det typ det enda den läraren kunde säga. Hon bara tittade på mig och Moa och bara: OJ. 

Man bara, come on! 

Iaf, vi sa att vi bara skulle ta "farväl" (hahah) av våran skola. DÅ fattade hon >.<

Vi började gå mot vårat klass rum och jag kollade ifall våran dörr till klass rummet var öppet men det var det inte..    

Sen tvingade jag med Moa (efter MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA försök) in till våran matsal. Åhh.. lukten var uuusscchhh men precis som den brukade..  

Aja, vi gick därifrån och började gå mot "handlar'n" som våran såkallade affär heter. Där köpte vi varsin cola och satt på en trappa och flummade medans vi drack.. inte bra! Dricka Cola + flumma samtidigt = NOT GOOD! 

Hehe. Aja. Vi drack upp colan sen gick vi in och pantade den och köpte sura äpple sug saker.. xD Hehe, det var lite små kul. 


Så luffar jag vid en affär!  


Ojj, nu måste jag sluta skriva annars blir det en lång novell. Hehe. 

Skriver mer sen!


Puss på näsan!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Everything. - 21 augusti 2011 16:39

Nu sitter jag i bilen med Norich påväg till bion :) Jag gör ett snabbt inlägg när vi kommer fram. Puss på näsan....

Av Everything. - 21 augusti 2011 08:20

Godmorgon alla sömn tutor!    Idag vaknade jag runt 6 men jag somnade om igen så jag gick upp halv 8. Hehe.. Just nu sitter jag och kollar på ett program som är likt Americans funniest home videos fast detta programet handlar mest om djur. (; N...

Av Everything. - 20 augusti 2011 21:22

Jao. På 3:an är fast and furious.  Den är as bra! ^^   Ehmm.. jag kunde inte vara hos moa efter att jag hade ätit.. :c aja. jag har glömt att köpa godis D:   skit i !  Nu ska jag fortsätta att dricka bubbel vatten, kolla runt på datorn ...

Av Everything. - 20 augusti 2011 18:29

Idag tillbringar jag min lördag kväll med moa! Underbart! :D Just nu sitter vi och kollar på En natt på museét. den bästa filmen ever! :D    När jag å pappa var hemma hos farmor fick jag lära henne hur man skickar sms. omg säger jag bara. haha ...

Av Everything. - 20 augusti 2011 11:45

Idag ska jag och pappa iväg till farmor och där kommer jag inte ha en dator så jag kommer göra ett inlägg innan vi åker och sen när vi kommer hem! :) Just so u know.. Aja. Jag hade en skum drömm i natt.. jag drömde att det plingade på dörren och så...

Presentation


Hej!
Jag heter Cajsa och jag är en tjej på 13 sommriga sommrar. Jag gillar att spela innebandy och vara med kompisar.. typ.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Almanacka.

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min statistik.


Ovido - Quiz & Flashcards