Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Everything. - 19 augusti 2011 17:36

Tjooosan bloggen ! 

Jag gjorde nya naglar idag. Det blev enkelt svart eftersom jag inte orkade med något speciellt just nu. Sen tröttnade jag på mitt franska manikyr nagellack x)


Jossan gick hem så nu sitter jag här och kollar på all störande reklam! AAHHH..


Bilden:

Jag har inget genomskinligt över utan jag kör på bara svart.


Tjosan i trosan.

Puss på näsan.  

Av Everything. - 19 augusti 2011 15:22

Nu sitter jag och Jossan och kollar på Gossip Girl ! :D 


Äntligen fick jag duschat men jag gillar inte att duscha när jag är ensam hemma så jossan var tvungen att komma innan jag kunde duscha. hehe. :$


Aja, nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl :) 


Puss på näsan.

Av Everything. - 19 augusti 2011 12:07

Halllooooo... idag ahr jag ingen viktig rubrik som ni ser. 

Jag ska nog vara med Jossan idag.. OJ, juuste jag måste ringa henne. hehe.

jag vakande fem i åtta idag för jag hade ställt klockan men jag somnade om..

LATMASK # 1 xD hehe. 

aja, just nu sitter jag och jag sitter och kollar på the simpsons..

det är den gamla versionen. usch vad fult det ser ut.. :ss

hmm.. aja tjoo på er, jag gör ett blogg inlägg när jag har något mer att säga hehe c:


Puss på näsan. 

Presentation


Hej!
Jag heter Cajsa och jag är en tjej på 13 sommriga sommrar. Jag gillar att spela innebandy och vara med kompisar.. typ.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Almanacka.

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min statistik.


Ovido - Quiz & Flashcards