Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Everything. - 16 augusti 2011 16:07

Det bar aldrig av till Slottskogen, haha. 

Det blåste så mycket! Men nu funderar vi på att sova över, hos Norich! ^^


Eh.. jag kommer ta med mig datorn till henne, tror jag så då kommer det några uppdateringar till.   Börja ni tröttna? ;P 

Haha, nä det får ni ju inte göra! :o

Kommer lite flumm bilder på mig och nora åxå ^^


Enjoy! :D ps. jag ser ut som ett mongo men det bjuder ja på!


Tja, tja.


   

HAHA VI ÄR SÅÅÅ FIIINA!   

Av Everything. - 16 augusti 2011 13:52


Visst är vi fina xD + att vi pratar med en tjej på skype åxå... 
 

Av Everything. - 16 augusti 2011 13:37

Norich och jag ska dra iväg till slottskogen snart ;o ska bara hitta bussarna ^^ 

hehe  


Vi (hon) gjorde köttbullar förut så jag kommer lägga in ett video klipp med det ;O eller inte bara det, hehe det kommer vara lite annat åxå.

Kommer antagligen blogga mer i morgon men ikväll tänker jag INTE somna vid halv5! Det blev ALLDELES försent..


Aja, nu ska Nora blogga och sen ska jag checka fb och lite andra saker ^^


Tja tja :D


btw, jag lägger upp video klippet nu åxå :D  

Av Everything. - 16 augusti 2011 09:55

Idag ska jag och norich till slottskogs parken! :D

Hoppas vi kan ta oss dit för jag vet inte hur bussarna går. 


I alla fall.. detta blev ännu en nästan sömn lös natt   

Jag somnade vid 4 - halv 5 .. men jag tänkte på bloggen! Jag MÅSTE skaffa en ny header!! MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE! 


Jaapp.. nu ska jag nog försöka få i mig lite frukost och sen ska jag dusha!

Hej hopp lingon ....

haha


Tja, tja :D  

Av Everything. - 16 augusti 2011 03:39

Ja.. jag är fortfarande vaken.. :<

Jag vet inte varför.. ska antagligen stänga ner nu och få lite sömn innan det bär av till slottskogen med Norich! :D


Ska fixa en ny header också.. *suck* det är mycke att göra ..


detta blev ett litet inlägg.. ;)


Tja tja ^o^


Bild på hur jag ser ut just nu.. hehe aja man får väl bjuda lite på sig själv, antar jag..


    ni får i miniatyr, mohaha >;)

Av Everything. - 16 augusti 2011 01:35

Jao, kolla in denna tjejens blogg ^^ :D 

http://trollan.bloggplatsen.se/



Och min kompis Norich blogg åxå 

http://noras-s.devote.se/



Vill du göra länk byte med mig?   Kommentera detta inlägget eller skriv det i en fråga!  


Ha' de bra!


Tja tja..







Av Everything. - 16 augusti 2011 00:47

Jao.. nu har Cajsa tråkigt! igen...


Därför ska vi köra 10 snabba med Cajsa! 

Jag kommer göra det lite då och då såå.. eh håll utskik du kanske får reda på något intressant?..


Glass/Godis

Krama/Inte krama

Surt/sött

Läsk/mjölk

Hund/Katt

Hav/Sjö

Bloggplatsen/Blogg.se (idé brist *dotdotdot*)

Natt/Dag

Månads peng/Vecko peng

Skriva/Läsa


Hehe, jao..   Nu funderar jag på att gå och lägga mig men jag har ingen lust... ska nog fixa en ny header men jag vet inte vad/hur den ska se ut och vad det ska stå.. stora problem jag har va? ;)

Skriv vad ni tycker jag ska ha ^^ Vill helst ha i färgerna rosa, svart och vitt..


Tja, tja <3 

Presentation


Hej!
Jag heter Cajsa och jag är en tjej på 13 sommriga sommrar. Jag gillar att spela innebandy och vara med kompisar.. typ.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Almanacka.

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min statistik.


Ovido - Quiz & Flashcards