Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Everything. - 17 augusti 2011 21:18

Jaaa... nu kommer en bild bomb! :3 

ENJOY! 


   fixade naglarna under harry potter ^^         kanin föreställning :D   HAHA. Kaninen gjorde peace till oss och då gjorde vi samma sak tillbaka men han menade att vi skulle ta kort för han pekade på våra kameror sen xP


Hihi.

Puss på näsan. 

Av Everything. - 17 augusti 2011 18:22

Ja.. borta bra men hemma bäst funkar alltid. ;)

jag levde som en drottning där, men hemma lever jag som en kung..

hehe. aja. JAG GICK GASTEN! Shieet, den var faktist inte  läskig men visst skrek jag till ibland.. ;o okej ganska många gånger.

Om man jämför gasten med spök huset på gröna lund vinner gasten STORT!

Denna var mycket läskigare och ett "blodigt spök hotell" skall ju vara läskigt. eller hur? ;3 


Nu sitter jag och förbannar mig själv. Jag har en sladd som man kan koppla in i datorn och i mobilen så man laddar mobilen. Man kan även välja om man vill ladda mobilen, skicka över bilder, använda mobilens nätverk till datorn och sånt. 

nu kom jag ju på att jag hade kunnat använda mobilens nätverk till datorn

Åååhhh jag är en sån IDIOT ibland! -.-.-.-.-


Aja, nu ska jag ladda över bilderna från mobilen till datorn så ni får en bilder bomd sen! :) 


Puss på näsan. 

NU har jag kommit på min ''hejdå-fras'' .. 

Av Everything. - 17 augusti 2011 17:23

TJOO! Nu kommer ett snabbt inlägg! :3Jag och Nora kom precis hem från Liseberg . Vi hoppade på fel buss men det löste sig. Berättar mer sen när jag har min dator! (Är inne från mobilen nu..)Puss å tja, tja!Ps. Jag lägger ut bilderna från Liseberg sen.

Av Everything. - 17 augusti 2011 13:33

Just nu sitter jag och norich på bussen påväg till Liseberg ! Det är lite mulet men vi hoppas att det inte ska komma regn.Liseberg, here we come!!Jag bloggar mer sen och när vi kommer hem!Tja, tja :)

Av Everything. - 17 augusti 2011 12:25

Hej! Först vill jag bara be om ursäkt för att det inte blev något mer bloggande i går. Jag hade med mig datorn till norich men dom hade bara mobilt bredband (som jag, ofc, inte har) så jag sitter på norich miiiini dator.. hehe   tangenterna är jätte små så det är lite pilligt. I alla fall, just nu sitter jag och norich å kollar på Harry Potter 2 ! Den är as bra, fast det är på den delen med ormen som jag inte gillar så jag sitter och kör ett snabbt blogg inlägg. 

Senare idag ska jag och norich iväg till Liseberg. Vi ska gå gasten .. hehe..


Eh.  det kommer antagligen bilder där ifrån sen!  

Nu ska jag gå och kolla klart på filmen! (y)

Vad tycker ni om Harry Potter? 


Tja, tja 8)

Presentation


Hej!
Jag heter Cajsa och jag är en tjej på 13 sommriga sommrar. Jag gillar att spela innebandy och vara med kompisar.. typ.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Almanacka.

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min statistik.


Ovido - Quiz & Flashcards